Συχνές Ερωτήσεις

Συχνές Ερωτήσεις

Κάνετε δόσεις;

Επί του παρόντος δεν προσφέρουμε ευκολίες πληρωμής με δόσεις, έντοκες ή άτοκες.

Πότε θα μου το παραδώσετε;

  • ΑΜΕΣΗ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑ: Όλες οι παραγγελίες αποστέλλονται από την εταιρεία μας μέχρι την επόμενη εργάσιμη ημέρα, από την ημέρα που κάνατε την παραγγελίας σας, αυτό εξαρτάται από τον όγκο των ήδη υπάρχουσων παραγγελιών. Από την εκτέλεση της αποστολής μεσολαβούν 1 έως 2 εργάσιμες που είναι οι χρόνοι παράδοσης των Ταχυμεταφορικών, ανάλογα με την προσβασιμότητα του προορισμού.
  • ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑ 3 ΜΕΡΕΣ: Οι παραγγελίες αποστέλλονται από την εταιρεία μας εντός 3 εργασίμων, από την ημέρα που κάνατε την παραγγελίας σας. Από την εκτέλεση της αποστολής μεσολαβούν 1 έως 2 εργάσιμες που είναι οι χρόνοι παράδοσης των Ταχυμεταφορικών, ανάλογα με την προσβασιμότητα του προορισμού.
  • ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑ 4-7 ΜΕΡΕΣ: Οι παραγγελίες αποστέλλονται από την εταιρεία μας εντός 7 εργασίμων, από την ημέρα που κάνατε την παραγγελίας σας. Από την εκτέλεση της αποστολής μεσολαβούν 1 έως 2 εργάσιμες που είναι οι χρόνοι παράδοσης των Ταχυμεταφορικών, ανάλογα με την προσβασιμότητα του προορισμού.
  • ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑ "ΚΑΤΟΠΙΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ": Οι παραγγελίες αποστέλλονται από την εταιρεία μας αφού λάβουμε ενημέρωση παράδοσης από τον προμηθευτή μας. Στη περίπτωση αυτή σας ενημερώνουμε για τον εκτιμούμενο χρόνο αποστολής και εφόσον τον αποδεχτείτε η παραγγελία ενεργοποιείται. Από την εκτέλεση της αποστολής μεσολαβούν 1 έως 2 εργάσιμες που είναι οι χρόνοι παράδοσης των Ταχυμεταφορικών, ανάλογα με την προσβασιμότητα του προορισμού.

Περιεχόμενα συσκευασίας

Τα αξεσουάρ που διατίθενται μαζί στις συσκευασίες των προϊόντων, μπορεί να διαφέρουν ανά παρτίδα. Έχει παρατηρηθεί, πως κάποιες κατασκευάστριες εταιρείες, κατά καιρούς μπορεί να προσθέτουν ή και να αφαιρούν παρελκόμενα εξαρτήματα, ανάλογα με την τρέχουσα εμπορική τους πολιτική.Σε ορισμένα προϊόντα ενδέχεται να χρειάζεται κάποιος αντάπτορας για ελληνικές πρίζες. Σε περίπτωση που δεν υπάρχει εντός της συσκευασίας που σας έχει αποσταλεί παρακαλούμε επικοινωνήστε με το κατάστημά μας για να σας τον αποστείλουμε.

Τι σημαίνει το ακρωνύμιο EU;

Είναι προϊόντα που προορίζονται για την ευρωπαϊκή αγορά και καλύπτονται από εγγύηση αντιπροσωπείας. Σημαίνει πως για οποιαδήποτε τεχνική υποστήριξη, απευθύνεσθε στις επίσημες αντιπροσωπείες της εκάστοτε εταιρείας.

Έχει εγγύηση;

Ναι, όλα μας τα προϊόντα έχουν την Πανευρωπαϊκή Εγγύηση των κατασκευαστών τους που εξυπηρετείται από τα επίσημα εξουσιοδοτημένα service του εκάστοτε κατασκευαστή. Στα προϊόντα Apple η εγγύηση είναι ένα (1) έτος. Η απόδειξη που θα παραλάβετε θα φέρει τον αριθμό ΙΜΕΙ της συσκευής και θα πρέπει να την διατηρήσετε για όλο το χρονικό διάστημα της εγγύησης και με αυτή να απευθύνεστε στα επίσημα service του κατασκευαστή.

Μεταχειρισμένα - ανταλλαγές

Εμπορευόμαστε μόνο καινούργιες συσκευές. Κατά συνέπεια δεν κάνουμε ανταλλαγές με μεταχειρισμένα και ούτε τα εμπορευόμαστε.

Η συσκευή υποστηρίζει Ελληνικά;

Όλα μας τα προϊόντα υποστηρίζουν τα Ελληνικά και έχουν Ελληνικά μενού. Στην περίπτωση που υπάρχουν συσκευές που δεν υποστηρίζουν Ελληνικά, αυτό θα αναγραφέται στο τέλος του Τίτλου/Μοντέλου του προϊόντος. πχ ΧΟΜΙΑ 230 ENG το ENG είναι ενδεικτικό του ότι η συσκευή υποστηρίζει Αγγλικά, ΧΟΜΙΑ 230 END-KEYBOARD σημαίνει ότι η συσκευή έχει πληκτρολόγιο στα Αγγλικά, ενώ κατά τα άλλα υποστηρίζει τα Ελληνικά.

Ακολουθήστε μας στο Facebook